Rabu, 17 Disember 2008

intro

meriam buluh - Sejenis alat permainan(home-made) yang biasanya dimainkan semasa ramadhan dan sewaktu dengannya. Biasanya diakhiri dengan tangisan-tangisan mak bapak setelah melihat pemain-pemain kehilangan jari jemari mahupun kaki atau tangan masing-masing.

meriambuluh (definasi aku) - Pasukan bola paling aku minat sebab manager dia cool dan sebab banyak pemain-pemain muda yang best-best lagi hensem, tapi banyak buat aku pening dan sakit hati sebab semuanya main passing cantik depan goal sampai tanak score; Arsenal.

meriambuluhfc.blogspot.com - Bukan semua pasal team bola yang buat aku pening. Tercipta masa aku main fantasyfootball dan selalu digunakan masa bermain CS dan sebagainya.

saya, aku, kami
- Anak, abang, rakyat jelata, peminat meriambuluh, tukang check server and pasang switch, member-member, minat main bola/futsal tapi malas nak pegi main.

* disclaimer :
-blog ini tidak ada kena mengena dengan sindikit menjual karbait lampu pelita untuk meriam buluh dan tidak ada kaitan langsung dengan menjual mercun-mercun dan sebagainya.
-pemilik blog memang tidak pernah terlibat dalam aktiviti pembakaran meriam buluh walaupun tidak dinafikan pernah menyalakan mercun padi.
-pemilik blog tidak akan bertanggung jawab terhadap sebarang kecerderaan, kehilangan, kesakithatian dan sebagainya kesan daripada blog terbabit.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan