Rabu, 23 September 2009

saya sepasang teva



Nama saya Teva Mush. Kalau ikut label saya asal dari China. Saya tak punya sesiapa di dunia ini selain dari Tuan saya. Dia yang menyelamatkan saya dari dipijak kaki-kaki lain di Royal Sport House, ke kedai sukan lagi satu saya lupa nama, World of Sport kot.

Patern saya biasa-biasa. Kalau ikut gambar di-atas ada cam design api-api amaterasu sasuke kan?! Haaa..Rare tu nak dapat. Kalau bro cari kat kay-el time ni sure memang tade. Tak tipu bro. Ni pun saya belajar dengan datuk angkat saya yang pernah berkhidmat dengan Uchiha Itachi baru dapat corak api ni. Cara kan?!

Masa begitu cepat berlalu. Tup-Tap-Tup-Tap dah dekat dua tahun. Saya masih stable, lembut dipijak seperti dulu walaupun badan saya semakin nipis. Kalau agak-agak nak best tu belilah yang sebangsa macam saya, gerenti best. Walaubagaimanapun, saya tidak sesuai dijadikan tuju masa main baling selipar sebab ringan.

Baru-baru ni Tuan dah macam slack. Ntah buang tebiat kot. Ni yang risau. Tau la kita ni dah nipis, nak koyak, tapi jangan la pinggirkan kita ni cepat sangat. Ni yang nak rebel ni.

Apa best sangat ke selipar Crocs tu?! Chisss!!!


2 ulasan: