Jumaat, 9 Januari 2009

saiful



saiful ialah sebuah mobil (bm: kereta). jenisnya, dirahsiakan. siapa yang bagi nama saiful tu saya tak tahu, tapi apa-ke-takde-nama-lain sampai bagi nama saiful?

saya tak kisah kalau pemandu dia macho. saya tak heran kalau pemandu dia banyak duit. saya tak pandang pun kalau girl dalam mobil tu cun.. tapi bila ternampak sticker 'saiful' tertampal kat belakang bonet tu cam nak ROFL pun ada.

tak. i don't get mad. saya tak marah kalau siapa-siapa pun nak bagi nama kat kereta, moto, or beskal sekalipun. but berpada-pada la. walaupun boyfren anda hensem-gila, jangan la namakan kereta tu ngan nama dia.

"please!!! gimme a cool name master!"

probably camtu la kalau kete tu boleh berkata-kata. dah beli mahal-mahal, bodykit pun mantap, striping cun, brek brembo.. kasi la nama maskulin sket.

saya mengaku saya ! sendiri ada bagi
name kat kete saya (tapi tade la tampal2 sticker ni). macam ex-boss saya masa keje kat batu-3 tu pun dia ada bagi nama kat bike dia gak, xde tampal sticker pun.. lagi cool sebab dia panggil fatboy, sesuai ngan cc moto tu yg gemuk.

so, saya dah malas layan. pandai-pandai korang la nak capai tahap
coolness masing2.

*
disclaimer : sesapa terasa tu saya minta maaf. saya betul2 nak gelak time tu, memang kelakar nama kereta anda.    
Sent with MagicPad.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan